loading...
بطري دانلود
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 319 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 

پیش نیاز: اندروید ۴٫۱ و بالاتر

 

Smart Remote for Galaxy S4 نرم افزاری است که به کمک آن می توانید گوشی سامسونگ گلکسی اس ۴ خود را به یک ریموت مادون قرمز تبدیل کنید. اگر می خواهید که کنترل وسایل برقی را به دست بگیریدء می توانید از این نرم افزار حرفه ای استفاده نمایید. با استفاده از این نرم افزار کاربردی، می توانید گوشی گلکسی اس ۴ را به کنترل تلویزیون تبدیل کنید و یا حتی شبکه ها را عوض کنید. دقت داشته باشید که این نرم افزار به دلیل پشتیبانی از مادون قرمز، فقط بر روی گوشی سامسونگ گلکسی اس ۴ اجرا می شود و بر روی سایر گوشی های اندرویدی اجرا نمی شود.

admin بازدید : 323 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (1)

 

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

نرم افزار Remote Phone Call این امکان را به شما می دهد تا به آسانی تماس ها و پیامک های گوشی خود را با دستگاه کامپیوتر کنترل نمایید . برای اجرا تنها کافی است این برنامه را بر روی گوشی خود نصب نموده و سپس از طریق رایانه تماس ها و پیام های خوانده نشده گوشی خود را مدیریت نمایید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا از کامپیوتر خود پیام ها را نوشته و سپس آن ها را ارسال نمایید . لازم به ذکر است که رابط کاربری این اپلیکیشن فوق العاده زیبا و شیک می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکل اجرا روی اندروید ۴٫۴

رفع برخی اشکالات جزئی

رفع مشکل فورس کلوز

بهبود عملکرد برنامه

admin بازدید : 278 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در این پست قصد داریم بازی Mystery of the Lost Temples را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در اعماق جنگل آمازون یک چراغ عجیب و غریب در آسمان دیده شده است . شاید این چراغ یک طوفان استوایی و شاید یک چیز دیگر باشد ! شما باید به عنوان یک متخصص آب و هوا به این جنگل سفر کنید . در طول مسیر شما به یک معبد گمشده برخورد خواهید کرد . آیا به نظر شما این معبد باعث روشن شدن چراغ در آسمان شده است ؟ تمام تلاش خود را به کار برده و رازهای موجود در بازی را حل نمایید . لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با زبان های انگلیسی ، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی و ژاپنی سازگاری دارد .

ویژگی های اصلی:

گرافیک بسیارعالی و جذاب

گیم پلی راز آلود و فانتزی

موسیقی متن کامل

admin بازدید : 418 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 

آهنگ انتظار یک برنامه جامع برای انجام کلیه امور مربوط به سیم کارت تمامی اپراتورها می باشد، یعنی با آهنگ انتظار می توانید آهنگ پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول انتخاب کنید، شارژ بخرید و طرح های ویژه سیم کارت خود را فعال کنید. به وسیله این برنامه می توانید به صورت آنلاین به تمامی آهنگ های پیشواز ایرانسل و آواهای انتظار همراه اول دسترسی داشته و آنها را پخش کنید، اگر هم از آهنگی خوشتان آمد می توانید آن را در گوشی خود ذخیره کنید و به عنوان زنگ گوشی قرار دهید یا اینکه آن را برای دیگران ارسال کنید. همچنین می توانید به تمامی کدهای بسته ها و طرح های ایرانسل و همراه اول دسترسی داشته باشید. در آهنگ انتظار قابلیت خرید شارژ اپراتورهای ایرانسل، همراه اول، رایتل و تالیا به دو صورت اینترنتی و آفلاین (USSD) فراهم گردیده است. برای برترین خریداران شارژ اینترنتی، جوایز ماهانه در نظر گرفته شده است.
ویژگی های برنامه آهنگ انتظار:
- مرور، جستجو و پخش آنلاین هزاران آهنگ پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول
- خرید شارژ اینترنتی و آفلاین (USSD)
- معرفی و فعالسازی تمامی طرح ها و بسته ها سیم کارت
- قابلیت دانلود آهنگ های مورد علاقه و استفاده به عنوان زنگ گوشی و ارسال آنها برای دیگران

- جوایز ماهانه برای خیداران شارژ اینترنتی

admin بازدید : 233 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی MonsterJam شما بایستی ماشین های غول پیکر را انتخاب کرده و سپس با دوستان خود مسابقه دهید . از موانع عبور کرده و در مسابقات برنده شوید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود کامیون های غول پیکر ، محیط های جذاب و گیم پلی هیجانی اشاره داشت . در ابتدا بایستی ماشین مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس در مسابقات شرکت نمایید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی طراحی شده است

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

رفع مشکل کرش

admin بازدید : 239 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

 

تصویر

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

آیا می خواهید اندکی دوستان خود را سرکار بگذارید ، آن هم از نوع تکنولوژیک ؟!

Fingerprint Scanner Lock نام نرم افزار بسیار جالبی است که می تواند محیط اسکنر اثر انگشت را برای شما شبیه سازی کند و شما می توانید از آن به گونه ای استفاده کنید که دوستان تان گمان کننده اسمارت فون یا تبلت شما دارای چنین تکنولوژی ای می باشد !
از جمله ویژگی هایی که این برنامه را نسبت به گونه های مشابه خود متمایز می سازد ، قابلیت سفارشی سازی آن می باشد . شما می توانید با رفتن به تنظیمات نرم افزار تعیین کنید که دقیقا بعد از چند بار اسکن برنامه صفحه را آنلاک کند . حال هنگامی که گوشی در دستان دوست شماست و او از این تعداد خبر ندارد ، نمی تواند صفحه را آنلاک کند اما شما چرا !

تعداد صفحات : 24

درباره ما

ضمن خوش آمد گويي به شما كاربر عزيز لطفا براي ديدن و استفاده از همه امكانات جالب سايت با مروگر گوگل کروم وارد شويد با تشكر

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بيشتر چه نرم افزار هايي برايتان در سايت بگذاريم ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 170
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1339
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 842
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,508
  • بازدید ماه : 6,717
  • بازدید سال : 26,495
  • بازدید کلی : 267,629
  • کدهای اختصاصی

    بطري دانلود

    وبلاگ-کد لوگو و بنر

    بارکد حاوی لینک ما برای موبایل